Glædelig jul og godt nytår.

Bestyrelsen ønsker sine medlemmer en glædelig jul og et godt nyt år, hvor opmærksomheden samtidig kan henledes på allerede fastlagte foreningsarrangementer:
• Fastelavn – søndag den 11. februar 2018 kl. 10.30 på den store legeplads v/Tværtoftevej og Græstoftevej (nærmere herom i det nye år).
• Ordinær Generalforsamling torsdag den 22. marts 2018 kl. 19.30 (nærmere herom i det nye år).
Det nye år byder fortsat på nogle spændende udfordringer for området, der vil påvirke alle medlemmer i fremtiden, hvad angår en afklaring af Letbaneprojektet, Brøndby og Glostrup kommunes planer om etagebebyggelse på Banemarksvej, Stationsparken og i Kirkebjerg området, kommunens ønske om en ny Lokalplan for vores område, politiske ønsker om et nyt plejecenter til erstatning for Gildhøj placeret i Vesterledparken og udbygning af Børnehaven Vesterled i to etaper.