Fjernvarme 2015

• FJERNVARMEPROJEKT i Vesterled 2015.
    Brøndby Kommunalbestyrelse besluttede den 10. juni, at udsende nyt Projektforslag til
    Fjernvarmeforsyning med Tilslutningspligt i Vesterled i høring.
    Høringsperiode: 18. juni til og med 28. august 2015.
    Den kommunalpolitiske proces og beslutning finder du HER

• Redegørelse Teknink- og miljøudvalget - klik HER
    • Selve projektforslaget fra Brøndby Fjernvarme/Cowi - klik  HER
    • Anlægsbeskrivelse fra Brøndby Fjernvarme - klik HER
    • Brugerøkonomiske konsekvenser - Notat fra Forvaltning - klik HER
    • Vurdering af projektforslag Notat fra Rambøll - klik HER

Bestyrelsen i Vesterled Grundejerforening opfordrer alle sine medlemmer til at sætte sig
    ind i projektet, da projektet bl.a. har stor betydning for den enkeltes fremtidige
    varmeforsyning.
    Bestyrelsen stiller sig selvfølgelig til rådighed i forbindelse med spørgsmål om projektet.
    Bestyrelsen agter i lighed med sidste år, at sende høringssvar til Brøndby Kommune.

Steen W. Nielsen
    Formand.

• HJÆLP din bestyrelse!
    I forbindelse med igangværende fjernvarmeprojekt udbeder bestyrelsen sig regneark fra gasforbrugende medlemmer.
    Regneark kan hentes følgende steder:
    • Foreningens hjemmeside HER eller
    • Brøndby Fjernvarmes hjemmeside med nyeste korrigerede tal HER
    Hvad gør du: Hent og Udfyld et af regnearkene med de relevante tal og send det til nastformanden@vesterled-gf.dk senest den 15. august med angivelse af navn og adresse.
    NB: Dine personlige oplysninger behandles fortroligt i forhold til tredjemand.

Fortsat den 23/8-15/SWN.

• Kommunalt arrangeret Borgermøde om projektet afholdt den 17. august 2015 kl. 19.00 i Tjørnehøjhallen.

• Forlængelse af høringsfristen frem til den 27. september besluttet på Kommunalbestyrelsesmøde den 19. august 2015.

• Tirsdag den 25. august 2015.
    HØRINGSSVAR i Fjernvarmeprojektet fra Hedera, Grønneled og Vesterled Grundejerforeninger -læs det HER.