VELKOMMEN TIL VESTERLED GRUNDEJERFORENING

Vesterled Grundejerforening er en af landets ældste grundejerforeninger beliggende i Brøndbyvester. Den blev stiftet i 1920. Foreningen har 470 parceller og dækker et areal i det vestlige Brøndby på 400234 m2.

Ekstraordinær generalforsamling den 5/11-15 - Læs her.

FJERNVARME i VESTERLED

NYHED!
29. Oktober 2015.
Teknisk forvaltning har netop i dag meddelt os, at en politisk beslutning om projektet, herunder en beslutning om evt. afstemning, ikke kan nås i dette år. Man forventer en beslutning i februar 2016.
Teknisk forvaltning er bl.a. i gang med en omfattende undersøgelse af BBR register sammenholdt med, at de har indhentet de faktiske og nyeste gasforbrugstal hos HMN. Herunder er forvaltningen blevet opmærksom på, at BBR registeret ikke er opdateret med korrekte opvarmningsformer i flere husstande (er borgerens ansvar). Forvaltningen vil indkalde foreningerne til nyt møde i løbet af november.

Oktober 2015.
Nedenstående møder og drøftelser er afsluttet. Teknisk Forvaltning er ved at evaluere indholdet af drøftelserne samt gennemse  indkomne høringssvar i projektet. Forvaltningen forventes i løbet af denne måned, at komme med en indstilling til politikerne om, hvad der videre skal ske med projektet.

September 2015.
Bestyrelserne i Vesterled, Hedera og Grønneled holder møder med Brøndby Kommune, Brøndby Fjernvarme og Cowi i forbindelse med indgivet høringssvar i Fjernvarmeprojektet. Møder afholdes: 14/9, 21/9, 25/9-15 og 6/10.

Høringsfristen i projektet udløber den 27/9. Medlemmer, der er omfattet af projektet opfordres til at indgive høringssvar, hvilket bl.a. kan gøres via kommunens hjemmeside.
Medlemmer der er enige med indholdet i vores høringssvar kan evt. blot henvise til dette høringssvar.

Tirsdag den 25. august 2015.
HØRINGSSVAR i Fjernvarmeprojektet fra Hedera, Grønneled og Vesterled Grundejerforeninger -
læs det
HER.

Mere vedr. Fjernvarmeprojekt 2015 kan ses HER

PETANQUE BANEN VED FODBOLDBANEN PÅ STÆVNET ER BLEVET RENOVERET OG ER KLAR TIL BRUG.
GOD FORNØJELSE

REFERATET FRA GENERAL FORSAMLING ONSDAG
D. 25.3.2015 KAN LÆSES HER

HERMED LINK TIL NABOHJÆLPS HJEMMESIDE: