Kære tilflytter

Velkommen til Vesterled Grundejerforening og kvarteret, hvor vi håber Du/I vil finde jer rigtig godt til rette.

Abonnér på nyhedsbrev fra foreningen– tilmeld dig Nyhedsbrevet nederst til venstre på foreningens hjemmeside.

Som nytilflytter er der mange informationer du sikkert gerne vil søge om grundejerforeningen og de regler der gælder for området samt Brøndby kommune.
“Stil dig” på hjemmesidens øverste Menulinje (for underpunkter), hvorefter du vil kunne finde/klikke dig frem til, hvad der bl.a. foregår i foreningen/kommunen af relevans for området samt hvilke regler der gælder for den enkelte grundejer i Vesterled Grundejerforening.

I menu punktet  Kontakt er der links til diverse facebook grupper som administreres og drives af medlemmer af grundejerforeningen. Bestyrelsen har således intet ansvar for disse grupper.

Hvis der er information du mangler eller søger og ikke kan finde på hjemmesiden, er du velkommen til at kontakte bestyrelse