VESTERLED GRUNDEJERFORENING er stiftet den 15. oktober 1920 og har pr. 1. januar 2016 567 registrerede medlemmer.

Spændende information om Vesterled kan findes her: http://forstadsmuseet.dk/historien-om/vesterled-broendbys-foerste-villakvarter/

19. september 2005.
Så er bogen Vesterled – Brøndbys Vilde Vesten på gaden.

Bogen Vesterled – Brøndbys Vilde Vesten  skrevet af Nina Sørensen er nu udkommet, Som titlen antyder handler den om vores grundejere. Masser af gode historier fra området fortalt på 120 sider. Det er spændende læsning. Måske står der noget om netop dit hus eller din vej. Bogen koster kun kr. 50 og kan købes på Brøndby Lokalarkiv eller på bibliotekerne i Brøndby. Køb den før din nabo. Bogen er et fund for de penge. Tak til Nina for det store arbejde.

30. marts 2005.
Vesterled har en lang historie bag sig. Vi vil hen ad vejen prøve at fortælle lidt om historien fra foreningens start i 1920 og frem til i dag. Vi vil dog starte med at henvise til den bog, grundejerforeningen udgav i forbindelse med foreningens 50 års jubilæum. Bogen hedder Vesterled og er skrevet af Jens A. Petersen. Den kan lånes bl.a. på Glostrup bibliotek.

Februar 2018.
Nostalgi fra Vesterled.