Fjernvarme 2011

• Se invitationen til orienteringsmøde om fjernvarme i Vesterled, hos Brøndby Fjernvareme torsdag d. 8. september 2011 her.
  • Se informationsfolderen fra Brøndby Fjernvarme vedr. orienteringsmødet d. 8. september 2011,med dagsorden osv. her.
  • Link til Folkebladets artikel vedr. mødet hos Brøndby Fjernvarme d. 8. september 2011:
  • Se følgebrev fra bestyrelsen d. 15.10.2011 her
  • Se og/eller print hensigtserklæringen til Brøndby Fjernvarme her
  • Se resultatet af rundspørgen blandt foreningens medlemmer om interessen for etablering af Fjernvarme i Vesterled Grundejerforening her
  • Der er i uge 7 afholdt møde i bestyrelsen for Brøndby Fjernvarme. Fjernvarme til Vesterled området blev drøftet, og bestyrelsen overvejer fortsat om der skal udarbejdes fjernvarmeprojekt for Vesterled området. Vi forventer at høre nyt i løbet af de kommende uger. Yderligere information om udvikling i projektet vil blive lagt på hjemmesiden når den modtages.