Trafikale forhold i Vesterled – input til Bestyrelsen ønskes

Kære Vesterled
Bestyrelsen var i sidste uge repræsenteret ved kommunens årlige møde med grundejerforeningerne.
Mødets tema var fremtidens veje og trafik i kommunen, dvs. hvordan skal vejene se ud (beplantning, skybruds sikring, bump, cykelstier osv.) og hvad kan man gøre for/ved trafikken.
Mødet sluttede med en opfordring til at bestyrelserne hjemme i Grundejerforeningerne tog emnet op og derefter meldte tilbage til kommunen med resultatet af drøftelserne.
Da vi allerede i starten af året forsøgte at komme i dialog med kommunen om de trafikale forhold i vores grundejerforening, har vi besluttet at tage en tema-drøftelse på bestyrelsesmødet d. 22. oktober.
Såfremt man har input til bestyrelsens tema-drøftelse vedr. vores veje og trafikken på dem, bedes man sende en mail med sit forslag enten til formand@vesterled-gf.dk eller via kontakt formularen på foreningens hjemmeside www.vesterled-gf.dk.